Banta? NEEEEEEEEJ!

Jag har aldrig kännt av den här pressen förut. Inte såhär påtagligt.
Jag har alltid fnyst åt de som klagar på sin vikt och utseende.

Men det var innan jag slutade träna.
Och det känns!
Förut tränade jag 4 gånger i veckan, nu tränar jag 1 gång i månaden
Inte konstigt att min vikt är i obalans.

Först ersattes musklerna med fett. Och nu när de är ersatta och klara så börjar jag svälla.
Usch va äckligt det låter. Men så är det. Vill inte.
Mår dåligt av vetskapen att jag kan se bättre ut, och inte har tid att göra något åt det

Så istället har jag börjat tänka på maten.
Det gör att jag mår ännu sämre
Jag tycker inte om att behöva tänkta på min vikt.
Träna 4 gånger i veckan och äta hur mycket man vill! Dit ska jag komma tillbaka tillslut!

Snart... lättar saker och ting upp sig... och då är det träning som gäller!
4 gånger i veckan hinner jag inte med
Men åtminstone en gång i veckan! Kom igen liksom!
Jag kommer må så mycket bättre
Istället för att sitta på arslet dag ut och dag in och känna rumpan breda ut sig mer och mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0