Schysst eller sneaky?

Igår blev jag jätteglad för jag var ute på galaj och hade glömt (ja) att göra iordning mej så jag stod där i vanligt tråkigt linne, med slarvig tofs, smutsigt hår och snabbt tillfixad inne på toaletten hos en kompis med maskara och foundation.
då kommer den snällaste kommentaren jag hört på länge! Jag och en vän pratade med en bekant till min kompis. Vi pratade allmänt om utgång. Då kommer den:
- Ja men, du har väl inget smink eller?
- Jag, öööh, jo lite... maskara typ...
- Jaha, ja det ser jag nu, du har lite. Men annars är du helt naturlig, och du ser ändå bra ut! Många härinne ser jättesnygga ut verkligen, men du har nåt speciellt ändå som blir vackrare.

Analys:
Antingen världens smörigaste raggreplik som han anpassar till vem det nu är han pratar med. (tänk om han skulle säga att han tycker det är fult med osminkade tjejer till en som har fem kg puder i ansiktet.. haha "De har ju inte ansträngt sig, klart man inte blir intresserad av någon som inte bryr sig" hahah)
Eller förhoppningsvis en ärlig åsikt.
Hoppas hoppas såklart på det sista, för ens ego behöver en boost ibland!

Förövrigt pratade vi inte så mycket mer under kvällen. Istället för att börja limma direkt efteråt alltså. haha så det kan kan ha vart någon ärlighet där. Vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0