Tredje hjulet

Vägrar o va en sån som springer efter en person på krogen för att det inte finns någon annan där som man känner just då!
Igår kände jag mig verkigen som tredje hjulet när jag var på krogen med en kille och en tjej som är väldigt nära vänner. Då känns det som att man inte har några vänner! Eftersom de andra var på en annan krog där inte jag kommer in för jag är ett år för ung! Detta är nackdelen med småstäder: De håller verkligen på sina åldersgränser! Suck!
Då känner man sig också älskad, när de andra går in utan en!

Ja gu va bitter jag var igår! Om det är nån stackare som ramlat in här så bör ni veta att detta är min klagoblogg, eller Skriva av mig blogg. Så jag är inte såhär klagomässig av mig annars!
Jag är fullständigt medveten om att jag har vänner och att de inte skulle gå in om jag vart helt ensam kvar. Men igår var ändå de två andra hjulen med.
Inte så kul att bli lämnad med dom bara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0